Tuesday, September 30, 2014

30 september, Acquapendente

Om 6 uur verlaat ik de ostello. Het is nog donker. Ik heb mijn hoofdlamp nodig om het hobbelige pad te belichten. Maar om 6h30 is het al licht genoeg om de weg te zien. De ochtendnevels zijn mooi. Om 8h30 vind ik een bar met koffie, croissant en WiFi.

Geen geknal vandaag. Wellicht is het jachtseizoen per vandaag gesloten. Wel veel tractors op rupsbanden, die met ratelend geluid de zware grond bewerken.

Ik ben al om 13h30 in Proceno. Daarom besluit ik door te lopen naar het volgende dorp Acqapendente. Daar kom ik om 15h30 aan en tref daar Theo uit Den Haag voor een dichte deur. Ik wil net gaan bellen (Theo heeft zijn telefoon ergens laten liggen) en daar komt een mevrouw met de sleutel aanlopen. Hoe ze het weten? Zelfde recept. Het is onderdeel van een kerk, met eigen entree, proper en eenvoudig, met Italiaanse doorzakbedden.

No comments:

Post a Comment