Friday, August 1, 2014

2 augustus, Geneve

2 aug. 2014
Ik sta in de ontbijtrei in zo'n massale jeugdherberg die bij de grote stad hoort. Alles achter een elektronisch slot. Ook als je naar de wasruimte moet. Gisteravond kwam EasyJet pas om 23:50 aan in Genève. Daarom arriveerde ik pas omstreeks 01:00 in de jeugdherberg. Ze waren  nog op en mijn bed was nog vrij.

Ik vind gemakkelijk het busstation en koop een kaartje naar Thonon les Bains waar ik zal lunchen met Ben Thoolen, een vrijmetselaar broeder, die echter in Thonon woont. De bus vertrekt pas om 12:30 meneer,roept de dame achter het loket. Ik dacht om 9:30. Het blijkt zaterdag te zijn! Tja, had ik mij maar in de kleine lettertjes moeten verdiepen. Ik bel Ben en spreek af. 

6 augustu,  Samoens
De blog doet raar. Al twee keer een uitgebreid verhaal gemaakt en floep, zomaar weg. Daarom stuur ik deze nu eerst weg en begin dan aan een nieuwe tekst.
Dirk

No comments:

Post a Comment